Selim_Alparslan 22+4 haftalık oluyoruz, yarın detaylı ultrason var. İkinci gebeliğim ama unutmuşum 😇 Tok mu gitmeliyim? İdrara sıkışık mı girmeliyim? 🌸
GizemHamza34 Selim_Alparslan sevdiğin şeyleri ye kuzum idrara sıkışık olma illa tatlı filan yeme oğlum da tatlı yiyince hep uyuyordu ekşi elma seviyordum onu yedim şimdi de kızım da bi simit bi çikolata işi çözdü 😄
Ceku256 Selim_Alparslan canım tok ve tuvaletini yapmış olman gerekiyor. Benim doktorum o şekilde baktı. Hatta hemşire ultrason odasına girmeden önce lavaboyu gösterdi bana.
Parinas Selim_Alparslan tok olmalısınız ama hemen öncesinde yemeyin en azından 1 2 saat öncesinde yiyin. Yoksa etki etmiyor tokluk. İdrara sıkışık olmak farketmiyor ama sıkışık olmasanız daha rahat edersiniz bakarken rahatsız olabilirsiniz uzun da sürebilir muayene
deryakrgz Selim_Alparslan kuzum benim doktorum ilk gittim baktı ben vişne suyu çikolata almıştım ama yemedim bebek çok hareketlenir doktor tam inceleyemez diye . Sonra doktor incelemeye başladı. Sekreterine bir tane şeker verir misiniz derya hanıma dedi. Bende hocam benim çantamda çikolata ve vişne suyu var ama ben size danışmaktan yemek istemedim dedim. Baktı biraz. Sonra dedi siz dışarı çıkın çikolatayı yiyip vişne suyunu için biraz yürüyüp tuvalete gidin tekrar gelin dedi. Yani benim doktorum bana zaman tanımışım her doktor aynı mı bilmiyorum ama tuvalet konusunda yardımcı olurlar diye düşünüyorum. Hatta ilk başta mesane boş not alalım sonrasında tekrar bakalım demişti. Sonra mesane tamam demişti 😂
Selim_Alparslan GizemHamza34 askim benim bebis tatli ve şekerli yiyip içince kuduruyor bugün içmedim mesela çok durgun😇🤣
Selim_Alparslan GizemHamza34 Ceku256 Parinas Çıktım kuzular 😇 Cok sukur her şey yolunda ☘️ Sadece suyum ust sınırda dedi seker yuklemesi yaptir istersen dedi. Ilk oglumdada oyle söylemişti ama yaptirmamistim🌸
Selim_Alparslan Ceku256 tamam kuzum ya 5 dkka da bir tuvaletim geliyor çiş yapıyorum surekli 😪 idrar enfeksiyonu var surekli tuvaletteyim napacagim yarin bana dua edin 😪🥹
Selim_Alparslan Parinas evet ilk gebelikte 35 40 dkka falan surmustu kuzum. Tuvalet beni çok zorlayacak napacagim bilmiyorum surekli tuvaletteyim gece bile 😪 saat 11 de zaten kuzum 9 gibi kahvalti yaparım sonrasında tatli falan yerim😇
Parinas Selim_Alparslan sıvı yerine katı ağırlıklı beslenin kahvaltıda sorun olmayacaktır. Olsa bile mola isteyin sıkıntı etmezler. Herşey yolunda gider inşallah güzel haberler alırsınız
Selim_Alparslan deryakrgz anladım kuzucum bende girmeden önce tatlı yerim portakal suyu sıktım onu içerim. Tuvalet konusunda idrar enfeksiyonu var o sık çıkartıyor kuzum o yüzden geliyor yani yapıp girseydi 5 dkkaya tekrar geliyor🥹
Esseraa22 @Selim_Alparslan idrara sıkışık gitmeyin tok gidin inşallah hayirli haberler alırsınız güzel geçer😊ama inatlasiyorlar benim kızda çok hareketliydi ama detylida banamisin demedi kapattı kendini eli yüzünde açmadı vişne suyu içtim çikolata yedim neler neler inatlasti😁sağolsun doktor azda olsa gosterebildi bir fotomuz var yüzü nerde ne neresi belli değil😁şimdi bnde eşime diyordum detaylida göremedik özele gidelim de şimdi büyüdü 24 olduk gösterir belki diye
Selim_Alparslan Esseraa22 teşekkür ederim inşallah kuzum. Olsun sağlıklı dogsunlar da yüzlerini görürüz inşallah dogduklarinda 😇
Embu Selim_Alparslan ilk çocukta ben çikolata yeyip tuvaletimi yapıp girmiştim bunda da öyle yaparım heralde bilgi vermemişlerdi aynı doktora gidecem yine 🤷♀️
deryakrgz Selim_Alparslan oda bende de var maalesef şimdi şimdi biraz hafifledi gibi .. akıntım eskisi kadar olmuyor. Eskiden günde beş altı kez iç çamaşırı değiştirirdim..
Selim_Alparslan deryakrgz benim akintim yok kuzum. Sadece idrarda enfeksiyon ve kan çıktı. 2 haftadır igne ilaç tedavisi görüyorum ama geçmiyor . Su içemiyorum hiç o yüzden belki de.
Yasminn06 23 haftalık oldum ve doktorum ikinci kez detaylı istedi bunu yaşayan var mı? Yarın tekrar girecem
deryakrgz Selim_Alparslan bende içmiyordum yani önceden bu kadar içmiyordum şimdi 3-4 litre içiyorum mecburiyetten 🥺