Eliff_56 şu an bende de var aynı durum 37 artı birim bugün doktora gittim Yolunda her şey dedi ama kasılma ve sancılarım çıkıyor Ben hissetmiyorum ama kasılmayı hissediyorum. Eve geldiğimden beri ne yesem küstüm. Biraz da üşüyorum ama sanki soğuk algınlığı gibi bilemedm ya 🤦 kasilmam da var