Kızlar merhaba yarın detaylı ultrasonum var inşallah hayırlı haberle dönerim giderken şunu yap bunu yap diyeceğiniz bir şey var mı acaba bir de 22+4 haftalığım bugün kasıklarıma böyle mutfakta iş tutarken hani regl olacağınız zaman hafif sancı hissedilir ya ondan girdi doktorum yalancı sancıların olur demişti çok uzun sürmediği sürece biraz sürdü uzanınca geçti olan var mı böyle bir de benim tansiyonum var takip ediyorum daha ilaca başlamadım bu haftada olanlar nasıl ilerliyor hamilelik 🫠😌