Cuma test yapcam aslında ama belirtim yok hiç sadece kasıkta çok hafif ağrı ağrı bile denmez tembellik var bende her zaman gecikmem olur hiç umut edemiyorum ama bu ay soğan kürü yaptım bide pembe leke gelmişti o yüzden acaba diyorum var mıdır başına gelen