Yengecim nefret ettiğim bir çok özelliğim var her şeye duygulanırım aşırı alınganım olur olmadık şeyleri düşünürüm gecelerce dusundugumden uyumadığım günler olur,keskin sınırlarım var disardan gören hiç sevmez bebegim de yengeç olacaktı vajinal dogsaydi doktorum 22 haziranda alalim dedi 21 ine yapalım ikizler olsun bari dedim en çok kendimizi yıpratıyoruz