Nrns Kızlar çok özür dilerim ama danışmak istedim. Gebeliğimin 15.haftasındayım. Az önce siyah kaka ile karşılaştım. İlk defa böyle bi şey yaşıyorum. Yaşayan var mı sebebi ne olabilir sizce ?
Momandbeybi Nrns kan ilacının etkisiyle oluyor. Doktor kan ilacı yazarken hem siyah kaka Hemde kabızlık yaptığını söyledi, yan etkileriymiş
Nrns aysegul129 evet kan ilacı kullanıyorum. Hemde böyle kan gibi olandan. Tüp şeklinde içinde şurup gibi bir şey var. Onu içiyorum. Bende ondan olduğunu düşündüm ama korktum birden size danışmak istedim
aysegul129 Nrns Bende de aynısı oldu bende aynı ilacı kullanıyorum reçeteyi de okursanız renk değişimi olabilir diye yazıyor
anneoluyorumm13 Demir ilacı yapıyor bende ilk denk geldiğimde şok olmuştum ama normal bir durum aramıza hoşgeldin 😁😁
anneoluyorumm13 Nrns 31. Haftadayım hala demir ilacına devam ediyorum 🤦🏼♀️🤦🏼♀️☺️ ama olsun bebeğe kan güzel gitsin de katlanırız 😁
Htc4345 Nrns etkisi bitmiyor aylardır kullanıyorum ilacı kullandıkça böyle oluyor tehlikeli bir durum yok ama
Momandbeybi Nrns İlaç kullandığın süre böyle devam. Bende hala kullanıyorum , aynı durum bende de var