SuEr_Tu1512 buse2507 Olmaz olur muuu😅 7,8,10,12,15 haftalık sanırım hepsini attım herhaldee🤦♀️ 20 kişi falan yorumlamıştır belki daha fazla. 3,5 kişi erkek dedi isimleri çok duyulanlar kız dedii🥹🙏
mrp2023 buse2507 plasentası kiminin aşağıda kiminin ön tarafta olurmuş kiminin arkada, önde olunca çok hissedemiyorlarmış hareketlerini
hilal_tas94 buse2507 3. Gebeliğim 16 da hissetmeye başladım şuan 17. Haftayı bitiricez artık tepkileri daha sertleşti gece 1 den snra asla durmuyo 1 saat sadece içerde dönüp vurmaya çalışıyo😄
Nurellaaaaaaa1212 buse2507 DUY GU LAN DIMMMMM. daha dün bu bebelerin testlerini konusuyorduk be. Keselerini konusuyorduk. Kocaman oluverdiler 🥲
efsanee_ buse2507 günümüz senle aynı 17+3 üz bizde . 2. Gebelik ama bagırsak hareketi mi bebek mi net degil bende 😅
efsanee_ buse2507 1 haftadan fazladır inanılmaz ses geliyor bagırsaklarımdan o yüzden ikilemde kalıyorum