Kizlae merhaba 28 hafta 4 günlük hamileyim biraz iş yaptimmi hemen belime ağrı saplanıyor yürümem oturmam yatmam zorlaşıyor öyle bir temizlikte yapmıyorum nevresim değiştirsem bile felaket yani bazende 500 metre yürüsem sol göğüs kafesimin oralara ağrı giriyor uyuşma gibi zor yürütüyor bazen yurutmuyor bile bu yaşadıklarım normal mi ilk gebeliğim