Busranur123 yaa aynısı bende de var.sağ kalcamdan başlıyo ağrı,bütün bacağıma yayılıyor. resmen bacağımı sürüyorum yürürken. yerde asla oturamıyorum ağrı daha da artıyo. her testim temiz. sabah akşam magnezyum kullanıyorum ama çare olmuyo. 2,5 yaş yerinde durmayan bi bebem var dinlenmeye de vaktim yok. hayırlısıyla doğurup ağrıdan kurtulmayı bekliyorum 😔26 haftalığım bu arada.ağrı en başından beri var.