Pinarrerdm çatı muayenesi bütün gebişler olarak bizi strese sokuyor bu senlik bir sorun değil canım. Sana bu şekilde tepki verdiği için doktra kızmak lazım. Seni pozitif yönlendirmesi lazımken bu şekilde yapamayacagını düşündürmesine kızdım.
Ben çatı muayenesi yapılıp yapılmayacagını bile sordum doktora çünkü hoşuma gitmeyen birşey. Ve doktorum sancın gelip doğum başlayana kadar ebede bende seni önceden bakmıcaz dedi ben mutlu oldum. Anlamıyorum neden illa önceden bakıcaz diye çabaları. Çoğuda sezeryana yönlendirip uğraşmamak için yapıyor gibi geliyor bana.