Bu gebeden gebeye değişiyor sanırım ben çok sukur transferimin 3. Günü hariç lekelenme yasamadım suan 14 haftalığız 2 hafta once iğnelerini biraktirdi doktor sadece coraspirin kullanıyorum tabi iğneyi birakinca kendimi bi güvensiz hissetmedim değil inşAllah sağlıcakla alırız bebişlerimizi yokğun ve kırmızı kanama olmadığı sürece korkma Allahın izniyle ki ole yaşayanlarıda okudum burda ona rağmen sağlıkla kavusmuslar güzel düşün gönlünü ferah tut çok iyi anlıyorum seni bukadar hasretten sonra bende heran diken üstündeyim Rabbim emeklerimizi boşa çıkarmasın 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🥹❤️