Merhaba arkadaşlar. 36+0 günlük olduk bugün doktor kontrolümuz vardı. Bebek 2560 kg mis. Doktor kilosuna normal zayifda değil kiloluda değil dedi ama bana az geldi. Çünkü 3 mayıstan beri 500 gr anca almış. Bir de bebeğin şu an kafası aşağıda sizce bebek erken mi dönmüş . Bebeğin kilo alması için önerileriniz vs var mı?