deletedmom43191 Balbebek012 3 doğum yaptım normal şeklinde durmaya devam doğum yapmak görüntüyü niye değiştirsin ki bu stresi kendinize yasatmayın
GezenTavuk_2 Balbebek012 Hayır değişmedi doğum yapalı 2 sene oluyor başta da sorun yoktu 🥰 kesi ve dikişim olmadığı içindir belki🥰
Balbebek012 Mrvsmt2502 benim de 16 gün oldu.💕 zamanla kapanır bence daralır merak etme benim asıl merak ettiğim genişlik değil de şekilsel bozukluk
Mrvsmt2502 Balbebek012 ha tok şeklinde bi değişiklik olmadı canım senin oldu mu o yüzden mi soruyorsun. Bebeklerimiz sağlıklı olsunda kendim önemli değilim 🥰😃
Glhayat_54 Balbebek012 rahatsızlık duyuyorsanız eğer bunun çaresi varmış. Gebelik okulunda söylediler varsa böyle durumunuz gelin doktora görünün tedavi edelim dedi ebeler. Devlet hastanesinde bi arastırın derim devlet hastanesinin bu kadr ilerlediğini bilmıyordum.
Zarifokur Balbebek012 canım rahimini sık tut bırak sık tut bırak zamanla toparlar kendini merak etme Allah büyütmeyi nasip etsin hayırlısıyla
Balbebek012 Mrvsmt2502 dikiş yeri sağda duruyor 3.doğumum oldu yine aybı yer kesilmiş önceden belli bile olmuyordu ama 3.doğum olınca dikiş yeri de olunca bir canım sıkıldı belki 40 çıkana kadar toparlar
Balbebek012 Glhayat_54 ya öyle mi teşekkür ederim❣️ ben 3.doğumu yaptım canım yine sağdan kesilmiş iki doğumda belli bile değildi ama şimdi 3 te belli aslında daha Dikişlerim de düşmedi belki düşerse toparlar ama merak ettim ya ondan bir sormak istedim buraya
Mrvsmt2502 Balbebek012 o dikiş yeri zamanla toparlıyor ama kötü atılmadıysa. Benim ilk doğumumun dikişi çok kötü atıldı et beni gibi toparlayıp tıparlayıp bırakmış ebe 😒
Glhayat_54 Balbebek012 şimdi yenisiniz toparlayın ona göre belki size tuhaf gelmişte olabilir. İyileşince aynı durum varsa dediğim gibi bi devlet eğitim arastrmasına gidip detaylı konuşursunuz.
Balbebek012 keyfimin-kahyasi-misin keyfimin-kahyasi-misin canım ya sağdan üç kez kesildi ya üç normal doğum yaptım orda kesî izi derin görünüyor belki kırkım çıkana kadar düzelir ama ister istemez aklıma takıldı🥹
Balbebek012 deletedmom43191 üç normal doğum yaptım ben de hep aynı yerden kesildi bir dikişim duruyor belki kırk çıkana kadar geçer
keyfimin-kahyasi-misin deletedmom43191 dikiş çoksa ve atılan şekle göre değişebiliyor ilk dogumumda başıma geldi 🥲🥲
keyfimin-kahyasi-misin Balbebek012 aşkım Üç bebek cikti kolay mı Düzelir merak etme sen yani illaki azda olsa iz olucak Dikiş attildi sonuçta ama zamanla geçer ♥️♥️