Henüz cinsiyet bilmiyorum ama bu gece rüyamda kızım olduğunu ve herkese adını burcu koyduğumu söylediğimi gördüm. Acaba sadece bi rüya mı demeli yoksa rüya görülen isimler konması düşünülmeli mi kararsız kaldım hep asya diyordum burcu hiç yoktu ortada lafı bile geçmemişti.