Eyzanur öncesinde lazerliydim malum gebelikten dolayı aşırı artış oldu vücut kıllarımda. Lazerden sonra zaten inceldiği için ağdaya geçtim ince olduğu için daha az acılı oluyor ama jilete geçip tekrar kalınlaşıp ağdaya geçmek daha fazla acılı olur. Bence direkt ağdaya geçmek daha mantıklı hem daha uzun süre gider hem de jilete göre daha incelir