Ece8989 Arkadaşlar gecikmemin 2. Günün deyim bat 19 mayıs . 18 mayıs’ta 10.21 20 mayısta 29 çıktı . Ben kaç haftalık hamileyim? Hesaplama aracında 4 hafta görünüyor . Ama bu değer 4 haftaya göre çok az değil mi sizce de?
Mehlika_ Ece8989 bende aynı durumdayım canım hatta daha az bat 19 du 20sinde 16 çıktı biraz stres yaptım inşallah her şey yolundadır
Srp37 Ece8989 2 gün sonrasında 2 ye katlanmış 3-4 hafta olarak görüyor değer düşük olarak düşünmeyin herkeste farklı olur bende ilk çocugumu 37 ile öğrenmiştim 3 haftalık gebeydim(uygulamaya göre ise 5 hafta idi ama geç döllenme olmuş) şimdi 21 aylık oldu