Hasret18ayaz Günde 10 kereden fazla hickiriyor neredeyse sık sık hıçkırık tutuyor nabız atması gibi karnımın içinde atıyor 33+3 haftaligiz sizdede durumlar böyle mi neden bu kadar çok hickiriyor
Melce17 Hasret18ayaz Merhaba bebeğin hıçkırması iyi bir şeymiş, endişelenmeyin. Nefes alıştırması yapıyorlar. ☺️
luna27 Hasret18ayaz 33+5 haftalığım. Neredeyse bir aydan fazla oldu her gün mutlaka iki üç kere, farklı zamanlarda hıçkırıyor. Doğduktan sonra oksijen alabilmek için ciğerleri gelişiyor merak etmeyin 🤭 Hıçkırması iyi bir şey yani 😇
Hasret18ayaz luna27 benimde özellikle 1 aydır oluyor bende 29. Haftada ciğer gelistriici oldum acaba onu. Etkisimi diyordum demekki alakalı değil
patili_kiz90 Benimde öyle. Göbek altında tık tık atıyor. Uzunda sürüyor acaba sorun mu var diye düşünüyorum bazen.