Kızlar hiçte pozitif olmayan bir doğum hikayem var maalesef.Benim muayenem vardı 2 gün önce muayeneye gitmeden önce nişanım gelmişti doktoruma söyledim alttan muayene etti açıklığın var nişanın gelmiş gün içinde bile doğumun başlayabilir dedi ve öyle de oldu eve gittik akşama doğru sancılarım başladı evde sancısını sıklaşması ve artmasını bekledim.Bu süreçte sancılarım 5 dk da bi gelmeye başlayınca hastane için yola düştük nstye bağladılar fakat bebeğimin kalp atımı çok çok yavaştı kalp atımını alamıyoruz senin açılmanı beklemeden sezeryana almamız gerekiyor diyerek korkuttular bende sırf çocuğuma bişey olmasın diye kabul ettim ama keşke etmeseymişim hem çok zorlu bir süreç oldu hemde çocuğuma hiç bi sıkıntı yokmuş gayette sağlıklı çok şükür şimdi yanımda yatıyor.Akşam saat 10 20 de doğumum gerçekleşti şimdi yürümeye çalışıyorum zoraki Rabbim hepinize sağ salim kucağınıza aldırmayın nasip etsin