Zeliha_polat 14 mayis 57 20 mayis 1190 Keseyi gördük 20 mayista tek simdilik 28 mayista kontrolüm var o zamana kadar belli olur mu ikiz olursa. Ikiz annelerii beta artişiniz nasildi😊
Neu Zeliha_polat benim 16 Mayıs 43 19 Mayıs 256 6 kat artmıştı… Daha görünmedim. Ailede yok ama bakalım… Cevapları merak ediyorum
ug_fa-3diplomalianne Zeliha_polat artış fazla olmuş canım ama betanın ikizle bi alakası yok olsaydı ben üçüz beşiz doğururdum 😁
yarenatlas Zeliha_polat çok güzel artışınız olmuş ama betayla ikiz olmasının bir ilgisi yok ikizse bile betayla belli olmaz yani, hayırlı olsun sağlıkla gelsin 🙏🏻🌸
Lolitax Tuba123456___ ben bugün sağlık ocağında verdim >1000.0 yazıyor bu ölçümleri nerede yaptırdınız doktora sorduğumda en fazla >1000 yazar dedi sizinkiler ne güzel fazla fazla
Tuba123456___ Lolitax bn kendim acil calısanayım zaten 2 gunde takıp amaçlı yaptım. Once normal yükseldi. 850 1400 2 bın kusur 5 gun sonra 10000 iki gün sonra 57 bin geç dollenöıs bız ıkıncı kesıyı 2 hafta sonra gördük
Zeliha_polat Lolitax saglik ocaklarında böyle oluyo genelde özelde verdim ben testi devlet hastanelerinde de detaylı bakiyolar ama
Tatlisanne42 Zeliha_polat olabilirde olmayabilir de canim ben verdiğimde 57.19 di 2 gün snra tekrar verdiğimde 6500 lerdeydi ikizden suphelndim doktrumda aynı şekil ama tek
Lolitax Zeliha_polat pazartesiye randevum var umarım güzel haberler alırım herkes güzel haberler alsın çok amin ♥️♥️