miniminibebek Kanye oooo😂kaç kere dolap önünde ağlamışımdır üzerime olmuyorlar hiç bi şey yakışmıyor diye
5_erkek_annesi Kanye 28 haftadayım tşört ve altlarım oluyor halen 4 kilo aldım zaten üstleri XL giyiyordum salaş oluyor altlarda öyle ipli giydiğim için oluyor tek olmayan kotlar onlarıda geneldede giymiyorum ben eşofman seviyorum 😄doğuma kadar da hepsi olur daha bana
2bebelianne Kanye canım örneğin 40 gidiyorsan 44 al 2 beden büyük al üstü en azından sürekli kıyafet derdin olamaz ben hamile olmasam bile büyük alırım 😂 eminim 9. Aya kadar idare eder beni ben salaş ve bol giyim kadınıyım 😁
AnayimBenAna_ Kanye kocamın tişörtleri ve eşofmanlarıyla tamamladım 9 ayı şükür doğurdum kendime yeniden dolap yaptım bedenim büyüdü 😂
Sevgilimmmmmmm Daha iyi günlerin bir 30 lara 35 lere gel göreceksin. Evdeyken iç çamaşır bile giymiyorum o kadar ki sıkıyor her şey 🤣
Redpepper Valla ben de 2 tane pantolonla geçirdim tüm hamileliği artık bıktım yani zaten üstümde baya bi kötü oldular yıkanmaktan, doğum sonrası atıcam 😂
bravo61 Kanye güneş gözlüğüm dışında olan birşey yok😂 oversize diye aldığım giydiğim tişörtlerim şu an crop😅😅