ilaydakaya-21 Kızlar merhaba 10+1 iz enfeksiyon kaptım akıntı ve kokulu doktora söyledim ilaç vermedi dha küçük dedi bebek antibiyotiğe başlıyamam dedi 3 Haziran da kontrolüm var Ozmn başlıcak doğal yolla Nasl geçirebilirim
gg12 Kaçıncı haftamdaydı hatırlamıyorum ama bana doktor fitil yazmıştı düzenli kullanınca rahatlattı geçirdi günlük ped kullanıp sürekli değiştirirseniz kaşıntı ve koku olmuyor birde saf suyla sürekli yıkayın o da iyi geliyor