Bende de pelvik ağrısı vardı sağ tarafımda doktora sordum rahim büyüdüğü için olurmuş. Böyle yataktan kalkarken ya da kendimi zorlarken ağrı baskı oluyordu. O geçti 2 gündür de öbür kalça kemiğim sanki çıkmış gibi yerinden acıyodu o da geçti. Gelip geçici onun dışında ayakta fazla kalınca ağrıyor belim