Ya kızlar öncelikle çok özür dilerim bu şekilde size yazıyorum hakkınızı helal edin utanıyorum da çok kızlar ben rüyamda eşimle birlikte oluyordum rüyamda kendimi çok kasmıştım uyandığımda sırtüstü yatıyordum Bu arada 14 haftalık hamileyim 13. haftalarında falan oldu bu uyandığımda karnımın alt kısmına ve rahim üstüme bir ağrı girdi ama saniyelik sola döndüğümde geçti acaba bir şey olmuş müdür sanırım kendimi kastım
Kızlar inanın çok özür diliyorum çok utanarak yazdım buna hakkınızı tekrardan helal edin