Mucize0 Kızlar sadece adet olacak gibi kasık agrisi bel agrisi dışında belirti olmaması normal mi ? Bulantı meme hassasiyeti filan yok
Ayseguls_baby Mucize0 normal canım 4-5 haftalıkken ben de öyleydim şu an 8 haftalığım mide bulantım kusmam var
aysegull01 Mucize0 7. Haftaya kadar adet ağrısı çektim 8. Haftanın sonunda da göğüs ağrım geçti sonrası hiç bir belirtim olmadı 33+5 im
Ayseguls_baby Mucize0 oldu bende de canım yerleşme ağrıları onlar. Dikkat et yukarı uzanma çok aşağı eğilme ağır kaldırma uzun yürüyüşler yapma bana doktorumun dedikleri bunlardı
Mescem Risk içermez kanamanız olursa o zaman korkabilirsiniz. Yerleşme sürecinde ben de bel ve kasık ağrıları yaşadım. Adet olacak gibi bir his sonrasında geçen bir ağrı oluyordu. Sık idrarda oluyordu. Halsizlik ve uyku hali vs