Hem tiroid hastasıyım hem de tüp mideliyim 8. Haftamin içindeyim ilk haftalardan beri bebegim birkac gun geriden geliyor üstelik beslenmemden dolayı bugun idrarda keton da çıktı şimdi zorla da olsa beslenecegim. İlk zamanlar tiroidden dolayı cok korkuyordum çünkü en başından beri gelisim geriliği riskim vardı bu bana söylenmişti. Ama doktorum en kotu diger bebeklere gore ufak olabileceğini kilosu dusuk olabilecegini ve gerekli görülürse yeniden yoğun bakımda bir sure destek verilebilecegini bildirmişti. Böyle ufak doğan ve beslenmeyle gelişen cok bebek var demisti. Biraz da olsa sonrasinda rahatladım ama tabi bugun idrarda keton görülünce yine biraz korku başladı beslenmeye ağırlık verecegim 🥲 yani eğer gelisim açısından ciddi bir problem yoksa bebeğiniz diger bebeklere gore minyon olabilir genelde son haftalarda daha iyi kilo alır bebekler tahin muz bol tuketmenizi tavsiye ederim bir de bir arkadaşım boza nın bebeğe iyi geldiğini ve bebeğe kilo aldırdığını kendi bu sayede bebeğine kilo aldirdigini söylemişti belki araştırmak istersiniz 😌