Kızlar merhaba 10+2 de sabah ilk idrarda acık kahverengi leke geldi hemen doktora gittim içerde kanama olmus durmus biriken kan akmıs dedi, hemen iğne yaptı ve 15 gün istirahat verdi sabah aksam 200 mg fitil bide. Böyle bi durum yasayan oldu mu ilk gebelik endiseliyim, bu fitili kullananlar hep istirahat mi ediyor ?