bebek_29 Bugün cinsiyeti öğrendik cinsiyetimiz ERKEKKK🩵👶🏼 17. Haftadayız şuan öğrendik kiminiz bildiniz kiminiz bilmedinizz yine de çok teşekkür ederim 🐣🎀
2bebelianne bebek_29 sağlıkla gelsin 🫶🏻 bize de erkeğe benziyor dedi burdakiler kız demişti 😂 bakalım hayırlısı henüz 13 haftalığz
reyhan03K bebek_29 sağlıkla gelsin canım inşallah yarın bende öğreneceğim darısı başıma Rabbim bana da nasip etsin
Ilkesmomy bebek_29 Çok güzel bir zaman diliminde öğrenmişsiniz canım erken öğrenip çok yanılanlar oluyor 16’dan sonrası çok çok iyi sağlıkla büyüt inşallah darısı bana bana da dua eder misin lütfen inşallah benim de oğlum olur❤️💓