Beybyi canım görüyorum postlarını bemimde hamilelikte başladı doğum yapalı 40 gün oldu devam ediyor saha ara ara bıeaktı rahatladkm ama yine başlaı kesi gibi ağrı oluyor esnada sonra hafif kan geliyor tuvalete gitmektwn korkar oldum banada duphalac artık yaramadı hamilelikte genel cerrahiye gittiğimde bana hiç birşey vermeyeceğini anal fissur olmuş dedi hamileydim diye bişey vermedi kabız olmamaya dikkat et dedi sadece ısrarımla hametan çatlak kremi verdi mavi olanından onu kullandım gerçekten işe yarıyordu azda olsa çatlağımı iyileştirdi ama şişliği hep durdu neyseli o şişlik hiç acımıyor. Ne kadar krem bersede kabız olunca geri geliyor maalesef yine oluştu bende sanırım krem sürdüm tekrar bakalım. Olmadı bende gidecem tekrar doktora. Sıkıntı orda zaten , gidince bişey yapmıyorlar kabız olma diyorlar oradan muayene olmaktanda çok çekiniyorum bakalım sen gittin mi?? Banada öneri bekliyorum