kızlar dün bi post açtım gebelık testı attım ben adet takvımine baktığımda 4 nisanda adet olmuşum 8 de bitmiş sonra 18 gün sonra 27 olmuşum 1 de bitmiş uygulamaya göre adet döngüsü 18 arayla hesaplarsa 6 günüm geçmiş yani 1 ayda 2 kere adet olmuş oluyorum 22 günde bir yaparsam 2 gunum geçmiş oluyor dün akşam fark ettım bugun kan verdim böyle olan var mı acaba korunma olarak prezervatif ama dün de dediğim gibi eşim sonradan takıyo acaba gebe kalmışım haberim mi yok ya anlamadım