Farida_Aliyeva_ Sol taraftan hamile kaldığınızı hiss etdiyseniz bebeğiniz cinsiyyeti neydi? Ben 5 haftalığım sol tarafta hiss ediyorum ki sancı filann olunca sol tarafta oluyor İnternetden baktım sol taraf kız sağ taraf erkekmiş Sizde durumlar ne oldu?
sevaldqn1 Farida_Aliyeva_ tamamen gerçek değil diyebilirim çünkü iki hamileliğimde de farklı oldu ikisi de kız
Farida_Aliyeva_ Eslem2112 bende erkek hiss ediyorum herkesde senin erkek bebeğin olucak bak görürsün falan diyor kocamlada isim düşünürken hep erkek ismi çıkıyor ağzımızdan
ppmerlina Sağda olursa erkek, solda olursa kız derler. Hatta bir kadın doğum doktoru tanıdığımız bile öyle demişti 🤣🙏🏼
Seyda2323 Farida_Aliyeva_ ilk zamanlar hep solda hissettim ilk kıpırtıyı solda hissettim. Ve sonuç Erkek 😂 Artık doğumum çok yakın Son zamanlarda sağa doğru çok kıvrılıyor tekme atıyor toplanıyor