Aiise Kızlar Pazartesi doktorum çağırdı gel yapalım filan diye ama bir yandan istiyorum bir yandan hiç istemiyorum karışıgım anlıcagınız siz yaptırdınız mı sonuçlar nasıl ?
BurcuuA Aiise ben bugün yaptırdım şükürler olsun hiç bişi çıkmadı doktorum ben yaptırmandan yanayım sana kalmış şeker çıkarsa başta önlem alınır dedi çok şükür çıkmadı yaptır aklında kalcana
Pakizecetiinn Ben de pazartesi yaptırıcam doktor bana bıraktı istersen yapalım dedi bence önemli bi test yapılmalı