Ela009 senin adına üzüldüm canım ama umudunu yitirme artık herseyin bir tedavisi var ilaçla menopozu yavaslatabiliyorlar artı benim yakın bir akdasinda aynı durumdaydı müdahalesiz adet olamıyordu onada tüp bebek önerdiler ama oda umudunu kaybetmedi şuan doğal yolla 2 çocuğu var istigramda bir site var orayla bi görüş derim gerçekten çok memnun kalanlar varmış.ujudunu yitirme yasin çok genç hakkında hayırlısı olur inşallah