Canım öncelikle çok geçmiş olsun.😢 ben direk kürtaj olmanı tavsiye ederim. Uyutuyorlar ve hiçbir şey hissetmiyorsunuz. Ama düşürmek çok sancılı bir süreç ki sonrasında parça kalıp tekrar kürtaja girme ihtimalin çok yüksek. O sancıyı yaşamış birisi olarak hiç tavsiye etmiyorum.🙏