Tecrübelerinizi paylaşır mısınız? Hangi doktorda oldunuz, estetik dikiş mi ipli mi? Tek kişilik odada mı kaldınız? Hemşirelerin ilgisi nasıldı? Odalar duş var mıydı duş aldınız mı? Çocuklu olanlar çocuğunuz yanınızda kalabildi mi? Eş ziyareti nasıl oluyor. Mecburi durumda eşimin refakatçi kalmasına izin verirler mi başka kalacak kimse yok? Yani kısaca süreci anlatırsanız çok sevinirim. Kemdi doktorum özelde ama özele 50 bin ödemek mantıklı mı karar veremiyorum. O parayla bebeğimin bir çok ihtiyacını karşılarım diye düşünüyorum. Ama kötü bir tecrübede yaşamak istemiyorum. Fikirlerinizi söylerseniz çok sevinirim 31 haftalık oldum karar vermem lazım artık. 🙏🏻🙏🏻