Yesimmmmi ya ben hamileliğimin başından beri kabızlık yaşıyorum hatta öncesinde de vardı. bir gün bi hemşireyle denk geldik bana kabız olma az kalmış probiyotik kullan dedi, markasına kadar söyledi. şansıma denk geldik. o günden sonra gaz sorunu bile yaşamıyorum kabız olmuyorum ki 10 gün oldu ilacı kullanmaya başlayalı. tam olarak onunla ilgili mi bilmiyorum ama probiyotik kullanabilirsiniz. demir ilacı insanı bitiriyor, ona eminim