bravo61 aynen bende öyle , bugun kontrole gittim aynı nst ultrason ev yolu 😂 benim doktorda yapmayacak sanırım , haftaya 40 oluyorum gel dedi ama 41’e kadar bekletiriz dedi . İnşallah beklelememe gerek kalmadan gelir kızım 🥹 ben hep 25.05.2025 tarihinde olsa ne güzle olur diye düşünüyordum acaba o tarihi mi bekliyor 😅