Aaayseeert Tüp bebek yaptırmıştım 7+1 de kalp atışını dinlemeye gittik kalp atışı gözüküyor ama duyulmuyor doktor pazartesi tekrar gelmemi söyledi başına böyle bi şey gelen var mı
Aaayseeert Çok canım sıkıldı kaç senedir uğraşıyoruz doktor da bu hafta duymayı beklerdik aslında falan dedi neden böyle oldu anlayamadım
ikibaloglanannesi Aaayseeert Canınızı sıkmayın. İlk oğlumun kalp atışını 9+3 iken duyduk. Şu an 27 aylık oldu.
Aaayseeert Bebek 3 mm falanmış yani netten baktım 6. Haftaya falan denk geliyor acaba geriden mi geliyor gelişimi
ikibaloglanannesi Aaayseeert bilerek geç gitmiştim 6.haftada atıyor ama yavaş atiyor demişti özeldeki. Bende bilerek 9+3 e almıştım devlete
Aaayseeert deryakrgz ya benim gittiğim hafta zaten sanırım çok küçüktü ondan da duyulmamış olabilir yani kendimi bu şekilde teselli ediyorum :)
deryakrgz Aaayseeert ilk beş haftalıkken gittik. Kese gözüktü bebek yoktu. Eşim dedi hocam bebek yok galiba diye. Doktor dedi olur mu bebek var ama küçük dedi 😂
NereyeKoyduysanOrdadir Aaayseeert evet benim de öyle olmustu, vajinal muayenede duyuldu, karından duyulmamıştı.
Aaayseeert NereyeKoyduysanOrdadir benim gittiğim hafta vajinal ultrasondan da duyulmadı ama inşallah artık bu hafta duyarız