Merhaba kızlar. Dışarı çıktığımda bebeğimi emzirmek gerçekten benim için çok güç bir durum haline geliyor ve ayriyeten çok panik oluyorum uygun bir an olmuyor yahut emzirmek için rahat bir ortam olmuyor. Sormak istediğimse her dışarı çıktığımızda sütümü biberona sağıp versem meme reddini yaşar mıyım? Ki şu an gaz sancısından memeyi tutmama konusunda epey problem çekiyoruz ama bazen dışarı çıkmamız gerekiyor yani meme reddi sorununu yaşayıp yaşamama ve biberonla verip vermeme konusunda kafam çok karışık. Tecrübeli olanlarınız mutlaka vardır aydınltırsanız çok sevinirim teşekkürler 🌸