30 haftalık gebeyim Erken doğum riskinden dolayı sabah 400 akşam 400 progesteron fitil kullanıyorum. Fitil aldıktan 1 saat sonra hem ilacın fazlası geliyor hem de iç çamaşırım ıslak oluyor akıntı geliyor ama normal akıntı gibi değil sulu renksiz bir şekilde. Bu olayı progesteron kullanmaya başladıktan sonra oldu. Geçen hafta kontrole gittiğimde amniyon sıvısı hakkında bir şey demedi ama amniyon sıvısı olabilir mi diye korkmaya başkadım yaşayan var mı?