Bugün 40+4 üm doktor randevum vardı. Hiçbir doğum belirtim yok artık doktor yarına gün verelim dedi. Sabah 9 da yatışım olacak sezeryan olacağım kızlar. Günlerdir burada belirtim yok diye yazıyordum yatışı da paylaşmak istedim. Çok stresli ve duygusal bir süreç benim için. Kolaylıkla atlatırım inşallah 🥹