RahimeMiray merhaba, öncelikle sakin olmalısın. Bunu başka bir riski gebelik uzmanına gidip tekrar kontrol ettirebilirsin. Formda daha önce önce kötü sonuç alıp sonra başka doktordan iyi haber alan okumuştum. Onun haricinde zaten kesin sonuç için seni amino sentezdi sanırım onu yaptırmayada yönlendirmiş olmalı. Bazen fetal dna testide yaptırmanızı söyleyebiliyorlar. Doktorun dedikleri ile srn kendi takipli doktorun ile görüş ona göre testleri yaptır. İşini şansa bırakıp kaç ay boyunca bebekle kendine stres yaştma.