irem27 iki gebeliğim de şiddetli adet sancısı çektim yoğun bel ağrısı çeken de var ama şunu rahatça diyebilirim bende 33 haftam dayım ara sıra kasık ağrıları ara sıra adet sancısı olabilir eğer bu sancılar gelip gidiyorsa bunlar yalancı sancı bu haftalarda olur diyor çoğu doktorlar, sancının şiddeti ve en az bi saat boyunca 3-5 dakkada bir vurması doğum belirtisi Rabbim kolaylıkla burdaki herkes kucağına sağlıcakla almaya başlasın. Birde şunu ekleyeyim sancınız var yani ağrı diyelim bi duş almayı deneyin o sırada eğer sancı yada ağrınız geçiyorsa doğum belirtisi değil artık bebek hazırlandığı için ara sıra ağrılar olacak