Xsevgi53 Adetimi birgün geciktim sabah hiçbişey yoktu 1 saat sonra bu şekilde oldu acaba altı mı yada çizgi mi anlayamadım
Xsevgi53 Sevgilimmmmmmm hepimizin inşallah farklı bir marka hep erken gebelik alırdı eşim bu sefer kaset almış
Beyazem- Çok fazla damlatmışsınız sanırım, test kutusunu mutlaka okuyun kaç damla damlatmanız gerektiğine uymanız daha iyi olur🙂
Xsevgi53 Beyazem- 2 3 yazıyor öyle yaptım da düz binir yere koymadım elimdeydi 😄 hayırlısı olsun öyle bir planımda yok bir yanım çok istiyor bir yanım istemiyor nasip 😄
Aysenurog İlk on dk içinde çıkan sonuç daha önemli bir saat sonra böyle olması normal bu teste güvenmeyin tekrar yapın rabbim gönlünüze göre versin 🌸