Daisyy000 LadyX 39+1de dogum yaptım oğlum 3650/51cm doğdu🌸 Kilonun hepsini verdim ama baya spor yaptım
efeduru LadyX en son 26 da gittim 800 gramdı doktor bayramdan sonra görüşelim dediği için gitmedim o yüzden bilmiyorum 🥲
oznuraydins LadyX 29+ 2 şuan 5 kilo almıştım 3 ünü verdim 2 kiloyla yola devam gebelik şekerim var maalesef mecburiyetten yiyemiyorum keşke yiyebilsem de alsam 😞🙂↔️