[silindi] mavi123_ betanız 10000den yüksek çıkmış, benim bildiğim 3-4 binden sonra kese görünüyor gitseniz görürsünüz yüksek ihtimal 🧡
8143 mavi123_ canm hayırlı olsun oo kalp atışını bile duyablrsin maşllah değer çok iyi sat a göre hesapla 🥰🥰
mavi123_ Ayseguls_baby tşk ederim canım ya ödüm koptu orda negatif yazıyordu🤦🏼♀️🤭 kaç haftalık acaba? Bide bu değerin kimyasal falan olma ihtimali varmı?
mavi123_ Ayseguls_baby son adet tarihim göre 6 haftalık oluyor ama ilk gebeliğimde geç döllenme olmuştu acaba bu seferde mi öyle olur. 2 3 hafta sonra ultrasona giderim ozaman net belli olur haftası
Ayseguls_baby mavi123_ değerin 10.000 canım geç döllenme gibi durmuyor bence haftaya bile gidebilirsin doktora ben 6+4 de gittiğimde kalp atışını duydum
mavi123_ Turuncukelebek Ayseguls_baby Myyfamily Ayyyy hadi inşallah kızlar bir an negatif yazısını görünce korktum çok tşk ederim hepinize 😇🙏💖🌸