Anneoluyorumhello Alye5 sabah uyanır uyanmaz içiyorum 7bucukta yani 8 bucukta da vitamini içiyorum 9 da kahvaltı yapıyorum
Merveue Alye5 ben sabah namazına uyandığımda alıyorum emilimi oldun diye. Çünkü ilaçtan sonra çay ayran vb tüketilmesi istenmiyor emilimi zor olur diye
Sevgilimmmmmmm Aç karna hiç kullanamazdim. Eczacı uyumadan iç ama 2 saat öncesinde yemeyi içmeyi kes drdi. Bende gece uyumadan önce içerdim
Alye5 Sabah aç karna alındığında iyi olur denildi fakat tiroid ilacı alıyorum. Akşam yatarken de Regenesis alıyordum. Regenesisi öne çekip yatarken sideferi almak mantıklı o zaman