Uzun suredir cilt problemleri olan biriyim ve surekli bakim yapiyorum serumlarla kremlerle vs. Hamile oldugumu ogrenince hepsini biraktim ama yuzum mahvoldu. Her tarafim siyah nokta, komedon, sivilce doldu hatta cenemin altina boynuma kadar inmeye basladilar. Cok kotu hissediyorum siz nasil bakimlar yapiyorsunuz hanimlar? Bebege zarar vermeyecek seyleri arastirdim ama yine de icime sinmiyor. Lavanta ve papatya cayini pamukla yuzume surmeyi deneyecegim ama cok fazla etkili olacaklarini sanmiyorum. Bu konuda tecrubeli olan var mi lutfen yardim edin