Ilknur066 Son adet tarihim 30 Nisan , 10 Mayıs yumurtlama, reglime 7 gün var bugün sabah test yaptım negatif. Şimdiye çıksa çıkar mıydı? Göğüs şişliği ve hassasiyeti dışında belirti yok🥹
Deletedmom_247 Ilknur066 bu kadar erkenn çıkmaz canım neden kendini strese sokup erkenden test yapıyorsun ki :(
Coolmum Ilknur066 bu kadar erken çıkmayabilir tabi çıkanda var illa ki ama en iyisi adet tarihini beklemek kendinizi strese sokmayın 💐
Deletedmom_247 Ilknur066 çok haklısın seni çok iyi anlıyorum ama böyle yaparak kendini üzersin canım daha fazla stres altına sokma kendini