ogretmennn Kızlar dün sabah beta takip etmek için kan verdim 24 saati geçti çıkmadı acaba doktor sisteme girmedi mi sizin kaç günde çıktı devlette? Ona göre ben yarın tekrar vereceğim özelde ya böyle olmaz
Gulsahparla ogretmennn canım hastaneyi arayıp öğrenebilirsin biz santrali arayıp durumu anlattığımız da bağlayıp bilgi veriyorlar
ogretmennn senatss valla yarın sabaha kadar bekleyeceğim baktım olmuyor kan vercem normalde hemen düşmesi lazım sisteme
senatss ogretmennn gidip sonucunu kan verdiğin yere sorsana artış takip ediyorsan yarın hem tekrar kan verirsin
ug_fa-3diplomalianne ogretmennn ziyaretlerim kısmından hangi hastaneye gittiysen üzerine tıkla detay gör de ordan tetkikler işlemler çıkıyor canım