ArasisMom Sybabyss Buna genelde Ağrı diyorlardı ama hafif hafif çıkmış dinlenmenizi öneririm🙄 Haftanız daha erken ise ağır işler yapmayın 🌸
momofmychildren Sybabyss çok hafıf sancım çıkmış alttaki sancı üstteki bebeğin kalp atışı ama sıklığı artmadığı sürece bişey olmaz
Sybabyss momofmychildren bebek 37haftalık görümüyormus 2 hafta önden gidiyormuş sizce bu hafif sancı doğum yaklastıgının belirtisimi
bthn_slm Prensess33 39 a girmek üzereyim , iki gündür kasılmaları hissetmeye başladım umarım yaklaşmıştır artık
Prensess33 bthn_slm benimde iki haftadır nst de sancı çıkıyor ama açılma yok alttan muayene ediyorlar bakalım bizimki ne zman gelecek 39+3 olduk
bthn_slm Prensess33 yaa sizin de bu şekilde mi geliyor nst niz , benim açılmama bakılmadı henüz , sadece kanala girmiş bebek dediler
Prensess33 bthn_slm 40lara çıkıyor ama sizinki kadar çok sık değil kanala girmiş mi girmemiş mi bişey demediler sadece sancı çıkınca açılmaya bakıyorlar işte dün gittim açılma yoktu üç gün sonra yine gel dediler artık korkuyorum ya🥴
bthn_slm Prensess33 doktor nst mi görmedi oyüzden belkide benim açılmaya henüz bakılmadı , Allah yardımcımız olsun yaa bi yandan bi an önce kavuşmak istiyoruz bi yandan bi korku :)
Prensess33 bthn_slm yaa nstyi görseydi bakardı mutlaka. Aynen bende öyle düşünüyorum artık kavuşmak istiyorum bir yandan da korku var üstümde 🥹